piątek, 3 kwietnia 2020

Pseudo bursztynowa skórka dla MediaNav Evolution

Wykorzystując trudny czas kiedy musimy zgodnie z rozporządzeniami naszego ukochanego rządu #zostańwdomu - zostać w tym domu pozwoliłem sobie na małą edycję oryginalnej skórki MediaNav Evolution opartej na WinCE w wersji 9.1.3. Pozwoliła mi ona na pewne inne spojrzenie na zmiany w kolorystyce i grafice dla poszczególnych części menu tego sprzętu. Wcześniejsze edycje były testem wyglądu ale przygotowane pod kolorystykę deski rozdzielczej i ekranów komputera pokładowego w wersjach: czarno-białej i niebieskiej. Ta wersja powstała dla posiadaczy starszych modeli gdzie podświetlenie deski rozdzielczej występuje w kolorze bursztynowym. Powiem jednak że w nowym Dusterze i ten kolor nie prezentuje się źle.


Tak prezentują się poszczególne (nie wszystkie tu pokazałem) ekrany w bursztynowej - a w zasadzie pseudo bursztynowej kolorystyce. W części RADIO "klawisze" przewijania częstotliwości otrzymały tylko ramkę i przezroczystość ich wewnętrznego tła na którym umieściłem kontynenty naszej Ziemi.





W części MULTIMEDIA strzałki pozbawiłem ramek pozostawiając tylko je jako elementy aktywne - kolor biały oraz nieaktywny - taki jasno brązowy. Przy braku przypisanych do utworu na USB okładek płyt wyświetlana będie postać kobiety na krześle.







Ekran NOC otrzymał takie oto bezosobowe tło z logiem Dacii i księżycem - tu możemy wrzucić każdą inną grafikę. Próbowałem kolorowych ale chyba tylko w tonacji szarości prezentuje się bardzo dobrze.


TELEFON - tu szkoda wielka że w w okienku kontaktów nie pojawiają się zapisane w naszym srajfonie ich zdjęcia (nie wiem jak jest w przypadku iphon'a) - tu pojawia się czas rozmowy i nic więcej (o ile dobrze pamiętam) więc starałem się by grafika w tym oknie nie była zbyt widoczna na ekranie wyświetlacza. W udostępnionej wersji będzie to grzeczny kot patrzący się na czas rozmowy (ze względu na to iż w aucie jeżdżą także dzieci :) )





A to już ekran kiedy radio pozostaje w spoczynku i na do widzenia po jego wyłączeniu się:


Jeśli jesteś zainteresowany/na tą skórką (koszt 35 PLN) to skontaktuj się ze mną za pośrednictwem facebooka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz