środa, 15 kwietnia 2020

Niebieska skórka dla MediaNav Evolution

Powróciłem do niebieskiej skórki którą swego czasu zrobiłem sobie na szybciora do swojego radyjka. Mam pewien niedosyt jej wykonania - ale jakoś nie wiem gdzie jest pies pogrzebany. Może to cały ten koronawirus sprawia że gdzieś dalej człowiek myślami i bardziej zmęczony? Nie wiem, wyszło mi w tej wersji coś takiego milicyjnego niebieskiego w kilku miejscach chyba bym coś jeszcze pozmieniał delikatnie. Może macie jakieś pomysły czy też uwagi? Dajcie znać jakby co. 

Jeśli jesteś zainteresowany/na tą skórką (koszt 50 PLN) to skontaktuj się ze mną za pośrednictwem facebooka


Jest to przeróbka z lekkimi zmianami wersji bursztynowej która nie chwaląc się wyszła mi bardzo fajnie w realu - grafiki trochę przekłamują to co widzimy na ekranie MediaNav - są lekko ciemniejsze. Zmieniłem lekko kafelki ekranu HOME, inne są "przyciski" sterowania i wyszukiwania kanałów radiowych dla ekranów RADIO i elementów sterujących w MULTIMEDIA







Powyższa grafika ekranu NOC jest możliwa do podmiany - jeśli ktoś ma ochotę na tę skórkę niech daje znać  co by tam ewentualnie chciał mieć wyświetlane - dla mnie najlepiej prezentują się delikatne w odcieniach szarości lub czarno-białe grafiki, ale jak wiemy jest to rzecz gustu














Niestety na chwilę obecną skórki mojego autorstwa są dostępne dla wersji oprogramowania od 8.0.5 do 9.1.3 - nie mam możliwości i umiejętności na chwile obecną (i wiedzy) jak to zrobić dla wersji najnowszej opartej na linuksie. Może z czasem pojawi się ona i te wersje będzie można sobie tam samodzielnie wgrać.
Jeśli jest ktoś zainteresowany zainstalowaniem u siebie takiej skórki zapraszam do kontaktu w komentarzu pod wpisem lub na faceboku w wiadomości prywatnej do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz