wtorek, 17 marca 2020

Zmiana skórki w MediaNav Evolution

Od dłuższego czasu bawię się ze zmianą kolorystyki swojej Medianav Evolution w wersji oprogramowania 9.1.3 opartej na WinCE. Wpierw powstała wersja niebieska by ustatkować pstrokatość kolorystyki poszczególnych ekranów systemu. Obecnie stanęło na ujednoliceniu kolorów w stosunku do ekranu czarnego ekranu komputera pokładowego. Myślę że udało mi się uzyskać pewien kompromis i ład artystyczny - powstała skórka w kolorze czerni z białymi elementami.


Na chwilę obecną mój kolorowy porządek przedstawia się ta:





Obecnie w związku z epidemią koronawirusa i akcją #ZostańWDomu zmobilizowałem się by dostosować do całości część odpowiedzialną za wyświetlanie części nawigacyjnej której pliki jednak sa inaczej zbudowane i "ukryte" w innym miejscu. Poszukując informacji trafiłem na program który potrafił otworzyć i zmienić właściwości tychże plików graficznych tak bym mógł je zedytować w bardzo profesjonalnym programie graficznym jakim jest windowsowy Paint 😁 a następnie przywrócic im takie by poprawnie wyświetlały sie w nawigacji. Udało się to i obecnie także nawigacja ma "odpowiednią" dla mnie kolorystykę:






W części nawigacyjnej zostały jeszcze tylko małe poprawki i ewentualnie próba zmiany pewnych ikon, ale to z czasem. Na razie patrzę i obserwuję co by tu jeszcze poprawić. W pierwszej chwili zmieniłem białe strzałki kierunkowe na te z grafiki powyżej ale zrobiło się po tej zmianie ciut za pstrokato 😆 więc wróciły proste systemowe białe.

W zabawach z podmianą grafik na własne wykorzystałem programy:
windowsowy Paint, XnView, Skin Toolbox evo (z włoskiego forum Clio), a także do grafik "nawigacji" DView-1.1.3_win 

Jeśli ktoś ma ochotę na tę skórkę dla siebie (wgrywałem to tylko na uwolnioną wersję 9.1.3) mogę udostępnić plik upgrade.lgu za drobną opłatą w wysokości 25 PLN (info na priv - kontakt mailowy)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz