środa, 11 grudnia 2019

Inny wygląd skóry MediaNav Evolution

Jedno z pierwszych podejść do tematu zmiany skóry miało miejsce na początku zabawy z tym sprzętem w wersji systemu 9.1.3 i skierowane było na kolorystykę skórki w odcieniach niebieskiego. Myślę że było to nawet zgrabne (jak dla mnie) jednak pozostawał mały niedosyt iż mogłoby być inaczej (może jeszcze lepiej?). Ostatnimi czasy postanowiłem wrócić do tematu i opracowałem nową wersją którą nazwałem white_skin dla tej mojej wersji MNEvo. W tym opracowaniu posunąłem się ciut dalej i zmianie uległa czcionka zegara i temperatury. Czcionka systemowa pozostała nie zmieniona. A tak przedstawia się efekt moich prac:

























Myślałem nad udostępnieniem tej wersji skórki i - TAK udostępnię ją ale nie za darmo. Jeśli ktoś jest zainteresowany taką kolorystyką MNEvo w tej wersji systemowej proszę o kontakt bądź to poprzez fanpage Go!Duster lub DaciaDusterPolska na faceboku.

Mam nadzieję że kwota 20 PLN nie jest wygórowaną. W chwili obecnej pliki posiadam jako folder do podmiany po prze ctrl+C ctrl+V przy pomocy pena z ULC 2 HACK. Gdyż tę metodę mam sprawdzoną. W fazie testów jest plik upgrade .lgu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz